Φορτιστής μπαταριών USB. Εξαιρετικό βοήθημα παντός καιρού

Φεβρουαρίου 24, 2008 στο 12:21 | Αναρτήθηκε στις Τεχνολογία | 2 Σχόλια
Ετικέτες: , , , , , , , ,

Camelion USB Battery Charger SlimPRO 

Πολλές φορές χρειάστηκα να φορτίσω τις μπαταρίες της ψηφιακής μηχανής μου αλλά δεν είχα φορτιστή μαζί μου παρά μόνο το laptop. Υπήρξαν φορές που ήμουν σε διακοπές και πάλι δεν είχα όμως φορτιστή μπαταριών. Η αγορά αλκαλικών μπαταριών για περιπτώσεις κατα τις οποίες εξαντλούνταν οι επαναφορτιζόμενες ή για backup λύση δεν ήταν και ότι καλύτερο διότι οι αλκαλικές κοστίζουν περίπου 3-4 Ευρώ (4 τεμάχια) αλλά κρατάνε για πολύ λίγες φωτογραφήσεις. Βέβαια οι αλκαλικές αποτελούν και αυτές μία καλή πυροσβεστική λύση.

Πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις σκεφτόμουν τι καλά θα ήταν να είχα κάποιον φορτιστή που θα συνεργάζεται με το laptop μου αφού έτσι κι αλλιώς πάντα το έχω μαζί μου στη δουλειά, στις διακοπές και πάντα στη τσάντα του έχω διάφορα gadgets που μου χρειάζονται ανα πάσα στιγμή.

Χτες λοιπόν βρέθηκα στο Carrefour για κάποια ψώνια της εβδομάδας και η ματιά μου έπεσε πάνω σε ένα σταντ όπου μόλις είχαν φέρει φορτιστές μπαταριών USB! Αμέσως η σκέψη μου πήγε στις στιγμές που σας ανέφερα παραπάνω. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ότι η τσάντα του laptop έχει αρκετό χώρο για ακόμα ένα gadget τύπου βοηθήματος. Το κυριότερο βέβαια είναι ότι μου έδινε λύση σε αυτό που ήθελα καιρό τώρα. Να φορτίζω δηλαδή τις μπαταρίες μου μέσω του laptop και να είναι μια πολύ μικρή συσκευή.

Camelion USB Battery Charger SlimPRO

Όπως θα καταλάβατε αγόρασα τελικά τον αναφερόμενο φορτιστή USB. Ο Camelion USB Battery Charger SlimPRO μου κόστισε μόνο 3 Ευρώ! Δεν νομίζω να υπάρχει φτηνότερος φορτιστής USB στην αγορά. Κάποιος που είχα βρει πριν καιρό ήταν γύρω στα 7 Ευρώ και είχε το μειονέκτημα ότι έπρεπε να φορτίζεις μία μπαταρία κάθε φορά, κάτι το οποίο μου ήταν εκνευριστικό.

Δοκίμασα τον φορτιστή και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά ποιοτικός και πραγματοποιεί τις φορτίσεις στους χρόνους που αναφέρει και στη πίσω όψη του.

Camelion USB Battery Charger SlimPRO

Ο φορτιστής αυτός μπορεί να φορτίζει ταυτόχρονα έως 2 μπαταρές ΑΑ (Ni-MH/Ni-Cd) ή έως 2 μπαταρίες ΑΑΑ (Ni-MH/Ni-Cd) χρησιμοποιώντας τις θύρες USB 5V. O Camelion SlimPRO έχει πολύ μικρές διαστάσεις χωρίς περιττά πλαστικά για να χωράει ίσα-ίσα μόνο 2 μπαταρίες.

Camelion USB Battery Charger SlimPRO

Έχει ενδεικτικό LED που ανάβει κατά τη διάρκεια φόρτισης και τουλάχιστον σε μένα η συσκευή δεν ανεβάζει μεγάλη θερμοκρασία για όσο φορτίζει τις δύο μπαταρίες. Θα έλεγα ότι έχει φυσιολογική θερμοκρασία για την εργασία που εκτελεί.

Camelion USB Battery Charger SlimPRO

Camelion USB Battery Charger SlimPRO

Camelion USB Battery Charger SlimPRO

Camelion USB Battery Charger SlimPRO

2 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Καλό!!!Παίρνει λίγο χρόνο παραπάνω για την πλήρη φόρτιση από ότι βλέπω στις προδιαγραφές αλλά από usb θύρες και ώρες μπροστά σε ένα υπολογιστή έχουμε μπόλικες για να φορτίσουν αρκετές mAh 🙂

  2. […] αποθεραπείας μου να διαβάσω μερικά posts από το blogroll. O 8bit (Oktabitos) πήρε στα χέρια του ένα τριών ευρώ usb φορτιστή μπαταριών, ο Μαύρος Πητ παραθέτει ένα χρονικό για το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων και ο zamuc μου ανέθεσε […]


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

